رویه باز گرداندن کالا

محصولات فروشگاه به طور کلی دو دسته دارای گارانتی و بدون گارانتی تقسیم میشود .

در قسمت معرفی محصولات که توضیحات در مورد هر برند داده شده به شرایط کامل گارانتی محصولات آن برند اشاره شده .شما میتوانید با مطالعه این قسمت از کم و کیف آن مطلع شوید .

بخش دیگر محصولات که کلا فاقد گارانتی میباشد که در قسمت معرفی آن برند اشاره ای به گارانتی نشده یعنی فاقد گارانتی است .

طبیعتا گارانتی و خدمات پس از فروش هر کالا به عهده شرکت تولید کننده و یا وارد کننده آن محصول میباشد و فروشگاه ما صرفا عهده دار فروش محصول و در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش مسولیتی نخواهد داشت .

البته ذکر این نکته لازم است که فروشگاه دنیای ابزار مالمیر در موارد زیر کالای فروخته شده را پس از بررسی صحت آن پس خواهد گرفت .

1_ اگر کالای ارسال شده از نظر مشخصات و ویژگی های فنی با اطلاعات وب سایت  مغایرت داشته باشد .

2_ اگر کالای خریداری شده از نظر ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت همخوانی نداشته باشد.

شرایطی که جهت عودت کالا باید رعایت شود:

1- خریدار  باید حداکثر طی 24 ساعت  از لحظه دریافت کالا، مورد مغایرت را به شماره تماس 09359516832  اطلاع دهد.(قبل از هماهنگی ودریافت توضیحات لازم از طرف فروشگاه به هیچ عنوان کالایی را ارسال نکنید)

2- کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه دنیای ابزار مالمیر بازگردانده شود.

(کارتن و جعبه باید فاقد نوشته _ برچسب _ضربه و شکستگی جعبه_ ویا پارگی کارتن باشد)

3- محصول باید فاقد هرگونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بارکد و اتیکت های محصول یا پاره و مخدوش کردن آن باشدو نیز دستگاه بدون بهره برداری و استفاده باشد.

4_ محصولات شرکت توان تک در بسته بندی رسمی شرکت و پلمب ارسال میشود لذا باز کردن بسته بندی امکان عودت کالا را از بین خواهد برد.تنها در صورتی که مشخصات روی جعبه بسته بندی با نوع سفارش ثبت شده شما در سایت فروشگاه همخوانی نداشته باشد میتوانیدپس از هماهنگی با فروشگاه از شرایط عودت استفاده کنید.

فروشگاه پس از برگشت کالا صحت مطالب فوق را بررسی و در صورت تایید دستگاه دیگری از کالای مورد نظر خریداری شده را به آدرس خریدار ارسال خواهد کرد و اگر موجودی آن محصول به اتمام رسیده باشد وجه دریافتی کالا به حسابی که از طریق آن وجه کالا به فروشگاه واریز شده عودت خواهد داد و هزینه های ارسال بار که توسط خریدار انجام شده نیز به حساب مشخص اولیه واریز خواهد شد.

نکته:در صورتی که ایرادات وارده به کالا صحت نداشته و مورد تایید فروشگاه قرار نگیرد فروشگاه صرفا متعهد به ارسال همان کالای خریداری شده اولیه به آدرس خریدار میباشدو تمامی هزینه های ارسال در این مورد به عهده خریدار میباشد.

نکته ای دیگر که لازم به ذکر میباشد اینکه تمامی محصولات فروشگاه هنگام ارسال تحت پوشش بیمه شرکت پست قرار میگیرند لذا از خریداران محترم خواهشمندیم هنگام تحویل کالا از مامور پست قبل از امضای رسید و تحویل کالا از سالم بودن کامل بسته پستی اطمینان حاصل کنند سپس کالا را تحویل بگیرند درغیر این صورت فروشگاه هیچ مسولیتی در این رابطه نخواهد داشت.